Tuesday, February 2, 2010

hari cuti yang memenatkan....

actually hari nie aku coti.....pepagi aku dah anta baby pegi school..excited dia...pagi dah bangun n mandi skali..slalu mak kata dia x nak mandi..(mandi ala2 p.ramlee.cuci mater je..)...suka biler aku anta dia pg school...yla..masa dia stat school aku x penah anta dia..baru hari nie aku anta dier ...pas anta dia aku pi umah mak,nak bawak mak n babah pi klinik..mak nak amik darah...kang kalo pi lambat dapat nombol...lagi lama nak tg doktor....tgh kat klinik tetiba ada plak panggilan...apa lagik soh dtg opis ler..ada meting...so aku bgtau lpas setle suma nti aku pegi..

dalam pkul 10 lebih...aku pun pi la opis...meting yg penting tue meting pasal rmk10 la...dok bincang..nak submit ke ministry....masa aku dtg tue pun dah nak siap..so kira-kiranyer aku dtg pun mcm buat lorat je la...kiranya sampai pkul 1 lebih la aku kat opis tue....pkul 2 baru balik..

petang plak ada perjumpaan dgn ibubapa kat tadika...so aku pi la jgak...nak tau la perkembangan tadika tue..at least x de le nti asik org ckp...nenek baby je pegi....lpas tue trus pi umah tambak...tolong mak plak ada kena masak utk jamuan mesyuarat mlm nie...utk 35 pax...mak masak mee rebus...sambil tue en.naim uruskan ayam2 dia sama baby....

nak dekat maghrib balik umah...aku rasa penat sangat..nak mkn pun x larat...nie nak kemas baju lagik...bsok dah pi jaga pameran..sampai jumaat tue....dah le kije byk nie...actually aku betugas sampai kamis tp tetiba plak ada bengkel...yla...opis aku nie kan episyen...kamis mlm tue jgak buat bengkel beb...tensen pun ader....so kena la blik ari jumaat....kira dapat la pakej 3 ari 2 mlm kat key ell tuh....

dah mcm luahan hati plak aku nie....x pe tue la guna nyer blog nie....k la...gud nite...nak tido....

p/s:en naim tolong kemaskan beg....plz.....

No comments:

Post a Comment