Thursday, February 11, 2010

@ rumah mak......

ari nie last aku MC...bsok sudah stat kije lor....tue pun tadi bos dah tpon....tanya kabau n tanya biler aku nak masuk opis.....musti kijer menimbun..ikut ati ingat nak jer coti raya...raya kan sudah mau dekat nie....

rutin ari nie..pagi aku pegi buat fisio lagik...babah anta...dlm sejam pastu balik singgah pg beli ikan kat duyong..mana lagik kalo bukan kat kedai si lim tue...oghang x pyah ckp ler...dah menunggu jer tong ikan tur turun dari lori....makcik2...pakcik..nenek tua...(dah nenek musti la tua kan...apa laa...) berebut2 ko....tensen aku..babah yang da biasa tue pi rebut dgn dorang...akak biasa la...pg amik udang jer...mmg murah la kat kedai nie patut le ramai orang....kalo aku baik aku pi mydin jer..x pyah rebut2 mcm nie...bak kata mak..kan pasar raba tue....hihi

balik umah tlg mak siang ikan...amik baby dr skul..dah janji dia....ptg apa lagik layan berukband je la...umah pun x balik..tah apa jadik kat umah tue pun aku x tau..supposely ari nie nak pasang tile kat porch...tunggu..nti i upload gamba k!

No comments:

Post a Comment